Dlaczego my?

Nasz zespół to wysoko wykwalifikowani pracownicy, posiadający kierunkowe, wyższe wykształcenie, oraz uprawnienia i państwowe licencje zawodowe.

Bogate doświadczenie zdobyliśmy w ciągu 27 lat obecności na rynku. Wiedza i zorientowanie na potrzeby Klienta zaowocowały stworzeniem firmy, która stawia na wysoką jakość usług i pełen profesjonalizm. Ale nasza firma to coś więcej. Jesteśmy zgranym i świetnie uzupełniającym się zespołem, który połączyła pasja i zamiłowanie do zarządzania nieruchomościami. Bez pasji i zamiłowania nie da się wykonywać zawodu zarządcy nieruchomości.

Co nas wyróżnia?

  • dostępność
  • podejście do obowiązków
  • pozytywny stosunek do pracy i naszych Klientów
  • otwartość, pogoda i życzliwość
  • entuzjazm do zadań
  • przygotowanie merytoryczne
  • unikanie "chodzenia na skróty"
  • częsta obecność na nieruchomościach
  • szacunek dla każdej powierzonej nam złotówki
  • dbałość o stan finansów "naszych wspólnot"
  • znajomość naszych nieruchmości i ich mieszkańców
  • mobilność
×

Komunikat!

Od dnia 1 czerwca br. nasza siedziba i Biuro Obsługi Klienta Poznań znajduje się w budynku biurowym pod adresem:

ul. Wilczak 49, 61-623 Poznań

Uwaga!

Nasze "stare biuro" przy ul. Serbskiej 11 w Poznaniu jest do wynajęcia. Powierzchnia ok. 220 m2. Polecamy. Biuro klimatyzowane, wyposażone w przyłącze światłowodowe z symetrycznym internetem 1GB/1GB i stałym IP.  Zainteresowanych prosimy o kontakt na nasz adres e-mail lub za pomocą formularza kontaktowego.