Asystent zarządcy nieruchomości w Poznaniu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- bieżąca pomoc w pracy zarządcy nieruchomości
- wizytowanie nieruchomości
- załatwianie bieżących spraw związanych z eksploatacją nieruchomości, w tym kontakt z kontrahentami i urzędami
- kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z Właścicielami lokali, przyjmowanie wniosków i zgłoszeń
- wizje lokalne w lokalach
- sporządzanie dokumentacji fotograficznej i opisowej
- kontakt z pogotowiem technicznym i firmą sprzątającą
- odczyty liczników lokalowych i głównych
- zbieranie i gromadzenie informacji na temat nowych inwestycji w zakresie budownictwa mieszkaniowego
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- prowadzenie korespondencji z Klientami
- pomoc przy obsłudze i organizacji zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
- uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych
- inne prace pomocnicze
- ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu
WYMAGANIA:
- status studenta studiów zaocznych
- kierunek studiów związany z branżą
- biegła umiejętność obsługi komputera
- biegła znajomość excela i worda, z umiejętnością korzystania z formuł
- umiejętność przygotowywania prezentacji w PowerPoint
- elementarna umiejętność obsługi systemów CMS
- bezproblemowa umiejętność redagowania tekstów - biegła znajomość ortografii i gramatyki
- komunikatywność, swoboda wypowiadania się
- gotowość do jednodniowych wyjazdów do biur zamiejscowych
- gotowość do podejmowania wyzwań i przyswajania nowych technologii
- wysoka kultura osobista
- umiejętność analitycznego myślenia
- punktualność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- sumienność i dokładność
- kreatywność
- dyspozycyjność
- dostępność w pełnym wymiarze godzin (godziny pracy 8:00 -16:00)
- prawo jazdy kategorii B + praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu osobowego
- gotowość do prowadzenia własnej jednoosobowej działalności gospodarczej po zakończeniu studiów
OFERUJEMY:
- umowę zlecenie lub formułę "B2B"
- rosnące wynagrodzenie
- nowoczesne narzędzia pracy
- rozwój odpowiadający predyspozycjom
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
- przygotowanie do zawodu zarządcy nieruchomości
- perspektywę objęcia stanowiska zarządcy nieruchomości
- brak korporacyjnych zasad i zwyczajów
- przyjazną atmosferę pracy
- udział w rekrutacjach wewnętrznych na wyższe stanowiska
- możliwość wdrażania własnych pomysłów
- codzienne wsparcie w realizacji powierzonych zadań
- możliwość rozwoju zawodowego odpowiadającego posiadanym predyspozycjom
- samochód do użytku służbowego
Praca od zaraz.
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania na adres praca@wzn.pl CV wraz z załączoną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.“
Rekrutacja odbędzie się w trzech etapach:
- weryfikacja nadesłanych aplikacji
- pytania i odpowiedzi pocztą elektroniczną
- rozmowa kwalifikacyjna