Asystent zarządcy nieruchomości w Poznaniu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • bieżąca pomoc w pracy zarządcy nieruchomości
  • wizytowanie nieruchomości
  • załatwianie bieżących spraw związanych z eksploatacją nieruchomości, w tym kontakt z kontrahentami i urzędami
  • kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z Właścicielami lokali, przyjmowanie wniosków i zgłoszeń
  • wizje lokalne w lokalach
  • sporządzanie dokumentacji fotograficznej i opisowej
  • kontakt z pogotowiem technicznym i firmą sprzątającą
  • odczyty liczników lokalowych i głównych
  • zbieranie i gromadzenie informacji na temat nowych inwestycji w zakresie budownictwa mieszkaniowego
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • prowadzenie korespondencji z Klientami
  • pomoc przy obsłudze i organizacji zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
  • uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych
  • inne prace pomocnicze
  • ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu

WYMAGANIA:

  • status studenta studiów zaocznych
  • kierunek studiów związany z branżą
  • biegła umiejętność obsługi komputera
  • biegła znajomość excela i worda, z umiejętnością korzystania z formuł
  • umiejętność przygotowywania prezentacji w PowerPoint
  • elementarna umiejętność obsługi systemów CMS
  • bezproblemowa umiejętność redagowania tekstów - biegła znajomość ortografii i gramatyki
  • komunikatywność, swoboda wypowiadania się
  • gotowość do jednodniowych wyjazdów do biur zamiejscowych
  • gotowość do podejmowania wyzwań i przyswajania nowych technologii
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • punktualność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • sumienność i dokładność
  • kreatywność
  • dyspozycyjność
  • dostępność w pełnym wymiarze godzin (godziny pracy 8:00 -16:00)
  • prawo jazdy kategorii B + praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu osobowego
  • gotowość do prowadzenia własnej jednoosobowej działalności gospodarczej po zakończeniu studiów

OFERUJEMY:

  • umowę zlecenie lub formułę "B2B"
  • rosnące wynagrodzenie
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • rozwój odpowiadający predyspozycjom
  • udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
  • przygotowanie do zawodu zarządcy nieruchomości
  • perspektywę objęcia stanowiska zarządcy nieruchomości
  • brak korporacyjnych zasad i zwyczajów
  • przyjazną atmosferę pracy
  • udział w rekrutacjach wewnętrznych na wyższe stanowiska
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • codzienne wsparcie w realizacji powierzonych zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego odpowiadającego posiadanym predyspozycjom
  • samochód do użytku służbowego

Praca od zaraz.

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania na adres praca@wzn.pl CV wraz z załączoną klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.“

Rekrutacja odbędzie się w trzech etapach:

  • weryfikacja nadesłanych aplikacji
  • pytania i odpowiedzi pocztą elektroniczną
  • rozmowa kwalifikacyjna