Pytania do zarządców

Najczęściej zadawane przez Klientów pytania w kategorii "eksploatacyjno-techniczne":
Pozostałe kategorie: wszystkie, księgowe, prawne, dotyczące windykacji, inne.
 
(Kliknij na pytanie, aby poznać pełną odpowiedź!)

07-10-2020
Category: FAQ FAQ-księgowe FAQ-inne FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Tak, bezpośrednio po zalogowaniu widoczny jest aktywny przycisk "Zmiana hasła".
30-09-2020
Category: FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Przewody wentylacyjne służą do ruchu powietrza z lokalu na zewnątrz. Czyli „stare” i zużyte powietrze, wilgoć i zapachy kuchenne, powinny być „wyciągane” z lokalu przez kratki wentylacyjne na zewnątrz, przewodem kominowym ponad dach. W pewnych okolicznościach jednak zdarza się, że przewodami wentylacyjnymi powietrze się do lokalu dostaje, zamiast się nimi wydostawać (ciąg wsteczny).
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-inne FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Poczta elektroniczna i połączenia telefoniczne są dzisiaj najbardziej rozpowszechnionymi i dostępnymi środkami komunikacji. Każdy członek naszego zepołu pracujący bezpośrednio w kontakcie z Klientami otrzymuje dziennie po klikadziesiąt maili i odbywa kilkadziesiąt rozmów telefonicznych. 
27-09-2020
Category: Ogólna FAQ FAQ-inne FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Usługa zarządzania nieruchomością nie jest usługą pogotowia pracującego w trybie 24 godzinnym. Zarządca nieruchomości pracuje dla Państwa w dni robocze w godzinach pracy biura. Poza tymi godzinami tylko w sytuacjach awaryjnych, stanowiących zagrożenie dla mienia lub życia.
 
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Najczęstszą przyczyną braku zasilania w lokalu jest tzw. "wyskoczenie korków" spowodowane zwarciem lub przeciążeniem instalacji. Dlatego w pierwszej kolejności zweryfikuj, czy brak prądu dotyczy również sąsiednich lokali i części wspólnych nieruchomości (klatka schodowa). 
27-09-2020
Category: Ogólna FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Awarie instalacji domofonowej dzielą się zasadniczo na awarie unifonów lub wideofonów (element wyposażenia mieszkania) oraz awarie centrali domofonowej i instalacji w częściach wspólnych. W przypadku awarii unifonu lub wideofonu właściciel usuwa ją włąsnym staraniem i na własny koszt.
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Drzwi wejściowe do mieszkania, okna i okna dachowe należą do elementów wyposażenia lokalu mieszkalnego, co oznacza, że w myśl Ustawy o własności lokali, nie stanowią części wspólnych nieruchomości. Za ich bieżące utrzymanie oraz stan techniczny odpowiedzialny jest właściciel lokalu.
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
W pierwszej kolejności należy skontaktować się z właścicielem lokalu znajdującego się powyżej zalewanego mieszkania. 
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
Jeżeli lokal mieszkalny nabyty został na rynku pierwotnym (od dewelopera) i obowiązuje jeszcze rękojmia za wady i lub umowa gwarancyjna, to należy zgłosić ten fakt do dewelopera.
27-09-2020
Category: FAQ FAQ-tech-eks 
Posted by: admin
W pierwszej kolejności zweryfikuj zapisy w instrukcji użytkowania mieszkania dotyczące wentylacji, w której znajduje się opis działania wentylacji i normy z nią związane. Zawiera ona również niezbędne informacje w zakresie wietrzenia lokali.
W przypadku wentylacji mechanicznej, należy zweryfikować, czy okap lub pochłaniacz jest wpięty w prawidłowy przewód wentylacyjny.